SMILE AT THE BITCHES WHO HATE YOU , IT'S A BLISS.

Sunday, November 21, 2010

Tragedi Solat :)

Peristiwa Ayahh.

tengah mangat je nak solat Isyak berjemaah.Macam biasalah, isyak solat 4 rakaat enn? Tengah masuk rakaat yang ke 3 , tetiba je ayah duduk tahiyat akhir. Tapi semua senyap je. Apa ni. Aku ingat aku yang salah kira. Lepas je ayah bagi salam, semua pandang each other.Tadi ayah soalt 3 rakaat laaa. Alaaa, tengok! Kena solat lagi sekali.


Peristiwa Ain Syakirah.

Cepat-cepat, kak En jadi Imam. Whooooooooa. Angkat lah taakbir,semua gelak. Berapa kali jugak ayik gelak je. Pelik sangat ke aku jadi imam. Tapi, first time kot aku jadi imam xD. Okayy, sampai satu kali ni. Semua berjalan lancar. Sampailah rakaat yang terakhir ni, tetiba je adik aku cakap ' Subahanallaaaah~' . Aku apa lagi tergelak laaa sebab cara dia cakap tu macam orang nak nangis. Haaha.Rupa-rupanya aku terlebih 1 rakaat. Mangat punya pasal samapi terlebih .

4 comments:

  1. sumpah lawak..ko jd imam??waw!boleh jd ajk budi dowh!haha

    ReplyDelete
  2. wah...jadi imam..boley lah jadi imam plak kat skola

    ReplyDelete

Nak komen jugak? Tulis laaa,aku redha .