SMILE AT THE BITCHES WHO HATE YOU , IT'S A BLISS.

Wednesday, December 1, 2010

Memori 1

Edisi : Aku Aminah Wadud


Alkisahhh, dalam kelas 2 AK macam biasalh keadaan dia ; bising dan kecoh. Orang lalu je ejekk and what so ever. Tetiba je Cikgu Aini daripada ground floor panggil " 2 AK turun Kalang Jaguh sekarang jugakkkkkk!". Macam tu kot.Semua lintang pukang turun bawah.

Aku mangat je beratur depan sekali dengan muka tak bersalah. Apa lagi, bermulalah dia punya syarahan. Last sekali dia kata, 'sekarang cikgu nak sorang wakil kan diri ikrar tak bising lagi'. Masa ni semua buat muka tak bersalah. Yela, siapa je nak pergi depan buat ikrar bodoh. Tetiba keluar la Sabil . Dengan muka tebal dia pon berikrar. Macam ni kot bunyi dia,


"Kami, pelajar-pelajar 2 AK, berikrar untuk tidak akan membuat bising untuk ketenteraman sekolah"


Panjang lagi kot, aku pon tak ingat yang lain-lain. So, congrat to Sabil sebab berjaya mereka ikrar bodoh tu. Dah tu, tetiba je dia panggil aku untuk ikrar dekat depan tu. Aku rasa macam ' whaddaaaaa...' . Aku pun dengan muka tebal pergi dekat depan ikrar dan semua orang ikut every single word yang aku cakap. Beng kannn. Tu la aku cakap aku ni Aminah Wadud. OHOOOOHHH, masa tu jugak aku dapat award HEROIN OF 2 AK :)


Apa-ape punn, ni tetap memori yang paling aku takkan boleh lupa. Nanti bila aku kahwin, aku cerita dekat anak aku xD Haahahhh

5 comments:

  1. CLAP2! Congraats Ain (: every kesusahan ends in keriangan ;)

    ReplyDelete
  2. woo yen, xpe2 weyh knangan uh.. org len x dpt kau gak yg dpt..kn2

    ReplyDelete
  3. Fisya Zebra: Haah, yela ,'keringan'

    Nur : Mestilah, akukan orang istemewa xD

    ReplyDelete
  4. Ececehhh , HEROIN konon . HERO nyaa sapaa naaa ? Hahah :P Kodok or Sabil ? :P

    ReplyDelete
  5. Hero nya? Yang resultnya terbang sampai ke rumah aku la :P

    ReplyDelete

Nak komen jugak? Tulis laaa,aku redha .